امان از خلایق

عجب نقشی داره ایفا می‌کنه این تلویزیون و رسانه ملی در آموزش فرهنگ و ادب ایرانی و اسلامی. خدا رو شکر که ما از یه زمانی(که هیچ کی نمی‌دونه چند ماه پیش بود) دیگه تلویزیون نمی‌بینیم. اما مجموعاً تو این یه ساعتی که تو کل عید از سریال‌های عیدانه مستفیض شدیم کلی فحش و ضایع کردن و فک پیاده کردن بلد شدیم که می‌تونیم بریم باهاش تو اجتماع گلیم‌مون رو از آب بکشیم. البته جامعه ما این طرز صحبت و رفتارهای حال گیرانه رو هم می‌طلبه. یعنی یه جورایی خلایق هر چه لایق.

3 دیدگاه دربارهٔ «امان از خلایق»

  1. با این قسمت مخالفم:
    «البته جامعه ما این طرز صحبت و رفتارهای حال گیرانه رو هم می‌طلبه.»
    ما فرهنگ بسیار غنی داریم، ولی تی وی فرهنگ ما رو اشتباه و خیلی بدتر از اون چیزی که هست نشون میده… من واقعا نمیفهمم: یعنی تو این مملکت چیزی مهمتر از زن گرفتن و شوهر دادن نیست که هی تبلیغش میکنن تو رسانه میلی؟!

  2. شنیده‌ام در ایالت کفر وقتی خواستند بی‌دردسر بر مردم حکومت کنند آن‌ها را به س.ک.س مبتلا کردند. شاید این هم مدل اسلامی‌اش (بخوانید مصباحی‌اش) باشد.

  3. فرهنگ داریم یا داشتیم؟ اخلاق که واضح است که این روزها در این اجتماع کمتر می‌توان از آن دید. گاهی افرادی مثل خاتمی و میرحسین پیدا می‌شوند که برای ما می‌شوند نمونه‌های اخلاق و حتی آن‌ها هم گاهی مورد سرزنش ما ایرانی‌ها قرار می‌گیرند که چرا پلتیک نزدند و از رسیدن به مقصد -به هر هزینه‌ای ولو بی‌اخلاقی- دور شدند …
    خیلی از ماها خیال می‌کنیم اخلاق داریم فرهنگ داریم و … اما، اما امان از روزی که پای عمل پیش‌آید!!!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.