نیمه پنهان

این از اشتباهاتی است که در تعجبم چطور از دید برخی پنهان می ماند و هنوز هم از حکومت دفاع می کنند: سلیمی نمین در تحلیل انتخابات اخیر ادعا کرد “برخی خواص در انتخابات دولت دهم تدارک عدم تمکین نسبت به رأی مردم را دیده‌ بودند که این امر سبب شد برخی از شخصیت‌ها که انتظار می‌رفت مسائل را خوب ببینند، دچار اشتباه شوند. ”

وی در توضیح ادعای خود، نامۀ هاشمی به آیت الله خامنه ای را مورد اشاره قرار داد و گفت “هاشمی در نامه خود به رهبری نوشت که من در انتخابات هیچ دخالتی نداشتم و در مناظره نسبت به من بی‌احترامی شده است، این در حالیست که قبل از بحث مناظره‌ها هاشمی وارد انتخابات شد و امکانات دانشگاه آزاد و فرزندان خود را نیز وارد انتخابات کرده بود. ”

این فعال اصولگرا همچنین به نکته ای خلاف ادعای رسانه ها و مقامات اصولگرا اقرار کرد و گفت ” شخصیتی که نامه اهانت‌آمیز بدون سلام و سراسر توهین را به رهبری نوشت، مشکلش با آن مهندسی انتخاباتی بود که رهبر معظم انقلاب ترسیم کردند و این برای کسانی که خود را برتر از ملت می‌دانند بسیار سخت است. ”

لازم به ذکر است طی ماههای اخیر، تمامی مقامات و رسانه های اصولگرا و همچنین نهاد رهبری، “عدم دخالت رهبری در انتخابات” را مورد تاکید و تبلیغ قرار داده بودند.

5 دیدگاه دربارهٔ «نیمه پنهان»

      1. مامان جان یعنی رسما داری میگی ماها آی‌کیومون در حد جلبک هم نیست؟ :دی

  1. خب خواهر من “آن” اضافه کردی به جمله، معنیش کلا عوض شده! آدم نباید صحبت کسی رو تحریف کنه که نتیجه دلخواه ازش بگیره!
    فکر کنم مشکل اصلی اینه که فقط در حد جلبک از آی کیو استفاده کردی!!! 😉

    1. والله بنده شنیده ام را به نوشته تبدیل نکرده ام که بخواهم در آن دخل و تصرفی بکنم. در ضمن آن “آن” کذایی اگر در جمله اصلی بوده یا نه، از نظر دستور زبان فارسی فرقی نمی کند. “ی” که در آخر کلمه آمده است، همان کار اشاره را انجام می دهد. از همه اینها که بگذریم اصلا روی اصل موضوعی که در پاسخ اول اشاره کردم تأثیری نمی گذارد. فعل مهندسی انتخابات مهم است و فاعل که الحمدالله سر به گریبان خویش دارند و هیچ پروا نی.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.